sobota, 11 maja 2013

Rozdział 9

Następnego dnia
                                                                            Violetta
Idę właśnie do studia po drodze spotkałam Leona.
-Cześć Leon.-powiedziałam
-Hej ,poćwiczymy nasz kawałek?-zapytał
-Tak chodźmy.-odpowiedziałam
Poszliśmy do sali Beto i ćwiczyliśmy naszą piosenkę.Później poszliśmy na zajęcia z Gregorio i Pablo.
Po zajęciach...
                                                                           Nata
Idę korytarzem studia,gdy spotkałam Ludmi.
-O Nata dobrze,że jesteś przynieś mi wodę i owoce posiekane w kosteczkę i jeszcze masz się wycofać z zadania z Angie bo i tak nie masz szans wygrać.
-Nie!!!-powiedziałam już dawno chciałam jej się sprzeciwić,ale bałam się ,a teraz wiem ,że Ludmi nie jest mi potrzebna.
-Jak to nie,jak śmiesz tak do mnie mówić?-powiedziała oburzona
-Normalnie,znajdź sobie inną asystentkę ,ja mam dosyć!-powiedziałam i poszłam czułam ,że mimo mojej woli po policzku spływają mi łzy strasznie zraniło mnie to co powiedziała Ludmiła.Gdy szłam wpadłam na Maxiego
-Przepraszam Nati.-powiedział Maxi-Co się stało dlaczego płaczesz?
-Nic po prostu pokłóciłam się z Ludmiłą,bo nie chcę ,aby mnie dłużej wykorzystywała.No i straciłam przyjaciółkę.-powiedziałam przez łzy
-Już spokojnie Naty ,nie płacz.-powiedział i mnie przytulił
Podobało mi się to nie chciałam ,aby mnie puścił.On mi się tak podoba.
-Już przecież możesz przyjaźnić się ze mną i moimi przyjaciółmi,co ty na to?
-Tak.-powiedziałam i uśmiechnęłam się
Następnego dnia...
                                                                       Violetta
Właśnie wchodzę do studia z Camilą,Fran i Maxim.Maxi powiedział nam ,że Nati w końcu sprzeciwiła się Ludmile i dobrze chciałabym lepiej ją poznać ,ale w towarzystwie Ludmiły Nata była nie znośna.No ,a teraz będzie to możliwe.
-Cześć wam.-powiedziała Nati gdy weszliśmy
-Hej,idziemy na zajęcia?-powiedziałam
-Tak,chodźmy.-powiedział Maxi
Ja,Cami,Fran,Maxi i Naty poszliśmy na zajęcia Angie,po nich poszłam z Leonem na próbę.
Po przećwiceniu naszej piosenki,poszliśmy z Leonem na spacer i usiedliśmy na ławce.
-Violetta muszę ci coś powiedzieć.-powiedział Leon
-Co?-zapytałam
-Otóż.....


***
Jesteście ciekawi co Leon powie Violi może dzisiaj jeszcze rozdział,ale tylko jeśli bedziecie chcieli.Wogóle chciałabym wam podziękować ponieważ mój blog obchodzi dziś tygodnice ,a ma już ponad 2000 wejsć. Dziękuję wam!:*

7 komentarzy:

  1. Fajne. ;D Chce jej powiedzieć, że mu się podoba? Czekam na następny i mam wielką nadzieję, że będzie jeszcze dzisiaj. Błagam dodaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział chce następny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Czekam z niecierpliwością na następny. Dodaj dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj dzisiaj !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki i ja chce zapraszam do mnie tu zaczne pisac jutro
    Violetta-New-Store.blogspot.pl
    A tu pisze livcia.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ...Comk! Taaaak chcę nastpny!

    OdpowiedzUsuń