niedziela, 12 maja 2013

Rozdział 11

                                                                                    Violetta                                                                                                      Idę właśnie do studia 21 już prawie doszłam do studia gdy zobaczyłam przed drzwiami Leona stał do mnie tyłem ,a więc mnie nie zauważył postanowiłam zrobić mu niespodziankę.Podeszłam do niego i zasłoniłam mu oczy                                                                                    
-Zgadnij kto to?-powiedziałam
-No nie wiem Violetta.-powiedział,odwracając się i mnie przytulając.
Od naszego spaceru tak bardzo się za nim stęskniłam.Dzisiaj mieliśmy mieć tylko zajęcia z Gregorio ,a póżniej szliśmy do Resto gdzie mieliśmy prezentować nasze duety.
Na zajęciach z Gregorio
-Dobrze zaczynamy rozgrzewkę!Ustawcie się nabijam do 8!!!-powiedział ,a raczej krzyknął Gregorio
Podczas rozgrzewki cały czas patrzyłam się na Leona,a on na mnie.
-Teraz ćwiczymy układ numer 9!!!Dziewczyny pod ścianę panowie rozpoczynać układ!!!-znów krzyczał nauczyciel
                                                                             Leon
Podczas tańca cały czas patrzyłem się na Violettę.Tak bardzo chciałem już z nią porozmawiać.Przez moje rozkojarzenie pomyliłem się chyba z 5 razy ,ale jakoś to przeżyje.Mam nadzieję,że Gregorio nie zauważył.
-Stop,stop,stop!!!-krzyczał Gregorio-Leon patrz na mój palec.-powiedział i kazał mi podążać za jego palcem.
-Coś się stało?-zapytałem
-To niedopuszczalne pomyliłeś się chyba z 5 razy!!!!Ciągle oglądasz się w tamtą stronę!!!-powiedział i wskazał palcem na ścianę pod którą stały dziewczyny ,a wśród nich Violetta-Marnujesz tylko mój cenny czas!!!Koniec zajęć wychodzę!!!
Po tym zdaniu Gregorio wyszedł i zostawił nas samych.Po chwili podeszła do mnie Violetta.
-Gregorio dał ci niezły wycisk.-powiedziała i uśmiechnęła się
-Jutro mu przejdzie.-powiedziałem uśmiechając się do niej-Widzimy się w Resto?
-Tak.-powiedziała ,a ja dałem jej buziaka w policzek i poszedłem się przebrać
                                                                              Camilla
Ja,Maxi,Fran i Naty widziałyśmy cała sytuację z Leonem i Violą i postanowiliśmy się jej wypytać o co chodzi.
-Coś nas ominęło?-zapytałam gdy do niej podeszliśmy
-Co jest z tobą i Leonem?-rzuciła Fran
-Z nami?-powiedziała Viola udając zdziwioną-Z nami nic.
-Wiesz co Vilu  nie umiesz kłamać.-powiedziała Nata
-No dobra no to ja i Leon.....
-Ty i Leon...-powiedział Maxi
-No to my......jesteśmy parą.-powiedziała z uśmiechem na twarzy
-Iiiiiii!-zaczęłyśmy z dziewczynami piszczeć
-Ale nie mówcie nikomu.-poprosiła
-Dobrze chodźcie idziemy.-powiedziałam
W Resto Bandzie....
                                                                        Violetta
Trochę denerwuje się naszym występem występowali już Cami i Andres,Fran i Napo oraz Maxi i Naty. Teraz występują Ludmiła i Tomas są naprawdę dobrzy.Mam nadzieję ,że mi i Leonowi też pójdzie dobrze.
-Teraz zapraszamy Violettę i Leona.-powiedział Luca ,który prowadził nasze zaliczenie
Poszliśmy z Leonem na scenę i zaczęliśmy śpiewać naszą piosenkę poszło nam jeszcze lepiej niż na próbach.Dostaliśmy wielkie brawa.Później poszliśmy z Leonem na spacer po chwili spacerowania usiedliśmy
z Leonem na ławce.
-Mam coś dla ciebie.-powiedział Leon-Zamknij oczy.
Zamknęłam oczy ,a Leon założył mi na szyję wisiorek w kształcie serca w środku ,którego było nasze wspólne zdjęcie.
-Dziękuje,jest piękny.-powiedziałam i przytuliłam go


***
Wiem,że jest podobny do serialu ,ale nie miałam pomysłu jak Vilu ma powiedzieć przyjaciołom że chodzi z Leonem.Dzisiaj jeszcze będzie 1 lub 2 rozdziały.Jutro,we wtorek i w środę na pewno nic nie będzie bo jadę na wycieczką ,a więc będzie albo w czwartek lub jeśli nie dam rady to na 100%w piątek.Dziękuje za wejścia i komentarze i proszę o więcej.


17 komentarzy:

  1. Fajne. Dodaj dzisiaj kilka jak nie będziesz mogła dodać przez trzy dni. Proszę heh ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ,ale na pewno 2 może więcej.

      Usuń
    2. aleź sama byś jużnapisała

      Usuń
  2. No, trochę podobne rzeczywiście do serialu, ale i tak świetny rozdział !

    P.S. Zapraszam: http://studio-on-beat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog i świetne opowiadanie ;)
    Zapraszam do mnie http://habla-si-puedes.blogspot.com/
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz dodać dzisiaj,skoro robisz przerwę. :D
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To kiedy bedzie ;- ) nie moge sie doczekac ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam i zapraszam na
    violetta-new-store.blogspot.com
    livcia.pinger.pl
    Na oby 2 blogach sa opowiadania o Violi
    Ps masz talent

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam, czekam i jeszcze nie ma... kiedy będzie???

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam czekam i już nie mogę się doczekać następnego ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam i zapraszam do mnie:
    http://violaandally-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy następny, bo miał być w piątek. Myślałam że mogę na ciebie liczyć, ale się myliłam. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam wszystkich,ale nie wiem kiedy będzie nowy rozdział w szkole staram się podciągnąć oceny ,żeby wyjść z 6 klasy z czerwonym paskiem.Ponadto przygotowuję z moją polonistką konkurs szkoly i jeszcze projekt na angielski i prezentacja na 6 z informatyki.Mam nadzieję,że rozumiecie.
      :-(

      Usuń
    2. Rozumiem cię. Też jestem w 6 klasie. Ale ja nigdy nie miałam czerwonego paska. Szkoda. Zawsze się tak staram a później ktoś mnie upokorzy i zacznie się nabijać. Wtedy trace ambicje. Nw co mam robić. Szkoła to koszmar a do tego teraz rozstałam się z moją byłą bff. Kłamała mnie na każdym kroku w końcu wyszło to najaw i zaczełam się przyjaźnić z nową kumpelą teraz jesteśmy bff i wszyscy się dogadujemy. No prawie wszyscy a do tego teraz będe musiała się z nimi rozdzielić. Szkoda bo teraz gadam dużo z innymi i nie jestem taką szrom myszką. Żałuje. Mogłam mieć wiele przyjaciół prawdziwych z którymi spędziła bym ok 6 lat. A zamias tego stałam się szrom myszką. Która co dopiero wychodzi na ludzi, poznaje świat i uczy się jak żyć. Co za pech. Yhhh nie nawidze siebie. To tak jak mieć pierwszego chłopaka. Niby go miałaś ale go nie zaliczsz bo to wyszło tak przez przypadek zamyśliłaś się on zadawał ci pytania a ty tylko przytkiwałaś. I tak jakoś wyszło. Potem ty z nim zerwałaś po 5 minutach. Więc ja uważam że nie miałam chłopaka i nie mam. Napisałam bym więcej zwieżeń ale się wstydze i nie chce by ktoś wykorzystał to za mnie.

      Usuń
  11. czekam na next. Zapraszam do mnie http://violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra! Bardzo fajnie napisane.
    Zapraszam do mnie: http://angie-my-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń