sobota, 11 maja 2013

Rozdział 10

                                                                       Leon
Siedzę z Violettą na ławce
-Violetta muszę ci coś powiedzieć.-powiedziałem
-Co?-zapytała
-Otóż bardzo długo się na to zbierałem ,ale wiesz co zamknij oczy.
-Leon...
-Proszę...
tmp_gfs1366490553_v1_output.gif-Dobrze...i?
-Teraz wyobraź sobie najromantyczniejsze miejsce na ziemi,
wkoło gra idealna muzyka teraz brakuje tylko jednego...
-Czego?-zapytała
W tym momencie przybliżyłem się do niej i pocałowałem ją.Gdy skończyłem nic nie mówiła tylko uśmiechała się i patrzyła na mnie swoimi pięknymi oczami.
                                                                 Violetta
Gdy Leon mnie pocałował wszystko wokół zrobiło się wspaniałe.
-Leon...jaa...-po pewnym czasie w końcu się odezwałam
-Nie nic nie mów zapomnijmy.-powiedział
-Nie Leon ja nie chcę zapomnić.-powiedziałam i się uśmiechnęłam
Leon też się uśmiechnął
-Leon ja myślałam,że jestem dla ciebie tylko przyjaciółką.
-Nie odkąd cię poznałem ciągle o tobie myślę i chciałem ci powiedzieć ,że cię kocham!!!-gdy to powiedział tysiące motyli pojawiło się w moim brzuchu.Wtedy wszystko kręciło się w okół Leona,mnie ,nas.Wtedy mój świat stał się idealny.Rozmawialiśmy z Leonem jeszcze trochę o tym ,że ja też go kocham i ,że od dziś jesteśmy parą!!!
Wieczorem w domu Violetty...
Siedzę na łóżku i piszę w pamiętniku.
"Drogi pamiętniku ten dzień zapamiętam do końca życia najpierw poszliśmy na spacer podczas,którego mnie pocałował ,a później powiedział ,że mnie kocha i zostaliśmy parą!!!Tak się cieszę ,do jutra!!!"
Odłożyłam pamiętnik na szafką nocną i leżałam uśmiechnięta na łóżku.W tym momencie do pokoju weszła Angie od razu zobaczyła mój uśmiech i oczywiście chciała wiedzieć dlaczego jestem taka uśmiechnięta.
-No mów co się stało?
-Otóż...dzisiaj był wspaniały dzień.
-I co to tyle?To powiedz dlaczego był wspaniały.
Opowiedziałam jej wszystko,a ona patrzyła na mnie z wielkim uśmiechem na twarzy.Nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia i tego aż zobaczę mojego chłopaka



***Mam nadzieję,że się podoba sama nie mogłam doczekać się tego rozdziału.Wiem,że jest krótki,ale chciałam,żeby był cały o Leonetcie .Proszę o komentarze.I jeszcze mam prośbę czy ktoś zna jakiś program do montowania zdjęć do pobrania za darmo,jak tak to proszę pisać.

5 komentarzy:

  1. Każdy Twój rozdział czytam z przyjemnością. Nie zawiodłaś mnie jeszcze :)

    Może Picasa ? ~ Chodzi o ten program do montowania zdjęć ;)

    Pozdrawiam,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wykonanie zdjęcia tytułowego jest dalej aktualne i chodzi Ci mniej więcej o taki nagłówek jak jest u mnie na blogu, ale z postaciami z Violetty, to chętnie podjęłabym się tego zadania ;)

      Usuń
  2. Super. ;D Czekam na następny. Mogłabyś dodać jeszcze dzisiaj. Wiem, że nie jesteś jakimś i, że rozdziały nie przychodzą ot tak, ale jakbyś mogła to super. ;D
    Może Picasa, Gimp?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny rozdział ! LEONETTA FOREVER :)

    Jeżeli chodzi o programy to Gimp jak najbardziej polecam z tych darmowych. Najlepszy jest PhotoShop, ale płatny :( Jak chcesz np. kilka zdjęć w ramkach albo coś to są też takie strony w Internecie. TO samo z efektami zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie czekam na next zapraszam do mnie chociaż nie jest związany z Violą makeyouloveme25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń