sobota, 4 maja 2013

Rozdział 2


***Bardzo dziękuję za rady i sugestie, postaram się zwracać na to uwagę. Nie przeciągam więcej tylko piszę rozdział.
                                                                     Violetta
-Violetto, wstawaj!- usłyszałam głos Angie
Wstałam, ubrałam się  i poszłam na śniadanie gdzie czekali na mnie tata, Jade i Angie. Po śniadaniu pojechałam z Ramallo do Studia. Było wspaniałe wszędzie wokół ludzie ,grająca muzyka i wszyscy są tacy utalentowani.
 
 
 
 
Weszłam do środka szłam korytarzem rozkojarzona i niechcący wpadłam na jakiegoś chłopaka. Wypadł mi z rąk pamiętnik ,a on go podniósł. Podał mi go i uśmiechnął się.
-Proszę bardzo.-powiedział i podał mi pamiętnik
-Dziękuję.-odpowiedziałam
-Mam na imię Leon, a ty jesteś?
-Violetta, chodzisz tutaj?
-Tak ,a ty?
-Na razie nie ,ale zapisuję się na egzaminy wstępne. Wybacz muszę już iść.
-Do zobaczenia.-powiedział, ale mu nie odpowiedziałam, bo już szłam.
Jakie on ma piękne oczy, śliczny uśmiech i ogólnie jest taki, taki….. wyjątkowy. Co mi w ogóle odbija.
                                                              Leon
Idę korytarzem przed chwilą wpadłem na piękną dziewczynę o imieniu Violetta. Była taka piękna i w ogóle. Z moich przemyśleń wyrwała mnie Ludmiła
-Hej Leoś! Dlaczego nie odpisujesz na moje sms-y? -powiedziała
-Ludmiło zrozum zerwałem z tobą!
-No i, ale przecież mnie kochasz.
-Nie i nigdy nie kochałem, idę.-powiedziałem to i poszedłem.Ciągle myślałem o Violetcie.
                                                                     Camilla
Idę właśnie z Francescą i Maxim przez korytarz Studia i zauważyłam na korytarzu jakąś dziewczynę, która kręci się bez celu.
-Hej, znacie ją?- zapytałam Fran i Maxiego
-Nie, chodźmy do niej .-powiedział Maxi
-Hej, jestem Camilla to jest Fran ,a to Maxi.-przedstawiłam się
-Miło mi, jestem Violetta.
-Szukasz kogoś?- zapytał Maxi
-Tak, wiecie gdzie jest gabinet Pabla?
-No pewnie zaprowadzić cię do niego?- zapytała Fran
-Tak chętnie, muszę iść się zapytać na egzaminy.
Poszliśmy z nią do gabinetu Pablo ,a potem na zajęcia.
 

 

7 komentarzy:

  1. No znaczna poprawa...oby tak dalej i czekam na next ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. :D Czekam na następne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam,że wyszedł Ci o wiele lepiej niż pierwszy.Widzę znaczną poprawę. : )
    Czekam na nowe wątki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czeka na następny ;-) Kiedy można się go spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Następny będzie dzisiaj i bardzo się cieszę,że widzicie poprawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze się zaczyna, czekam na 3 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Bardzo ładnie opisane, ale jeszcze interpunkcja :D
    Ciekawe co z Leonettą...
    Uhh!
    http://violetta-story.blogspot.com - zapraszam na nowy, 30 rozdział!

    OdpowiedzUsuń